Hotel Linea Mare Pobierowo

Travelist ulubiona oferta
Pobierowo, zachodniopomorskie
4.7
/5
(Znakomity)
Cena Travelist:
od 289

/ 2 os.

Hotel Linea Mare PobierowoPobierowo, zachodniopomorskie
Cena Travelist:
od 289

/ 2 os.

Chwile luksusu nad Bałtykiem

Rodzinny hotel w malowniczym Pobierowie; zaledwie 300 m od plaży i 1 km od centrum – śniadania lub śniadania i obiadokolacje, nielimitowany dostęp do basenów, strefy wellness & spa oraz atrakcje dla dzieci w cenie!.

Dodatkowo opcja pobytu z dziećmi GRATIS w wybranych pakietach.

Travelist Hotel Star 2025: Najlepsza Sieć Hotelowa (Górskie Resorty).

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 8-11) w formie bufetu z napojami, owocami oraz słodkimi wypiekami lub śniadania i obiadokolacje (w godz. 16-19) w formie bufetu z szerokim wyborem dań obiadowych oraz bufetów owoców, deserów i menu specjalnie dla dzieci; napoje do posiłków w cenie - do wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • Pobyt dziecka do lat 12 na dostawce GRATIS (ze świadczeniami) - po wyborze pakietu "Pobyt na min. 5 nocy + dzieci GRATIS", po dodaniu dziecka w składzie podróżnych; dodatkowo 1 dziecko do lat 3 na łóżku z rodzicami gratis
  • Nielimitowany dostęp do strefy wellness & spa (m.in. jacuzzi, sauny, siłowni)
  • Nielimitowany dostęp do basenów (wewnętrzny, zewnętrzny sezonowy, brodzik dla dzieci); basen dla dzieci czynny jest do godz. 19:30
  • Dla dzieci: nielimitowany dostęp do pokoju zabaw dla dzieci, game room'u, sauny rodzinnej, placu zabaw oraz wypożyczalni gier
  • Animacje dla dzieci (zgodnie z harmonogramem hotelu)
  • Dodatkowe atrakcje na Święta (23-26.12.2025) po wyborze pakietu ze śniadaniem i obiadokolacją: spotkanie ze świętym Mikołajem, program animacji świątecznych, koncerty na żywo, rodzinne ognisko, świąteczny upominek w pokoju
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty klimatycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking - 40 zł/auto/doba
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
16:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
Pobyt 1 dziecka w wieku do 3 lat na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych, możliwość wypożyczenia łóżeczka dla dziecka: 60 zł/doba.

W pokoju Delux PLUS oraz Family Room możliwość 2 dostawek dla dzieci od 4 do 12 lat lub 1 dostawki dla osoby dorosłej (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Za dopłatą – 70 zł/zwierzę/doba.
Parking
Płatny - 40 zł/auto/doba.
Ważne
Goście kupujący pobyty w apartamentach nieskategoryzowanych nie maja serwisu w ramach pobytu. Istnieje możliwość zamówienia usługi serwisu za dodatkową opłatą. Zakres dodatkowego serwisu zawiera: wyrzucenie śmieci, uzupełnienie papieru toaletowego, zaścielenie łóżka, wymiana ręczników pozostawionych na podłodze, uzupełnienie kosmetyków oraz odkurzenie apartamentu.
Dodatkowe informacje
Basen dla dzieci czynny jest do godz. 19:30.
Basen zewnętrzny czynny sezonowo w okresie letnim.

Masaże dla dzieci - możliwość wykupienia usługi na miejscu w hotelu.

Dostępne w hotelu pokoje Delux i Delux PLUS posiadają standard 5*, pokoje Family Room nie są skategoryzowane.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Linea Mare Operator Sp. z o.o., Widok 8, PL5252863393 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,7/5
417 opinii

Najnowsze

B
Bogusław, 56+Para

4/5

17.11.2025
D
Damian, 36-45Para

Listopadowy weekend

5/5

Hotel nowy, czysty i przyjazny dla zwierząt.

Super obsługa

Odpowiedź Hotelu:

Dziękujemy serdecznie za podzielenie się tak pozytywną opinią! Bardzo cieszy nas fakt, że docenił Pan nowoczesność, czystość oraz przyjazny stosunek do zwierząt w naszym hotelu. Państwa komfort i zadowolenie, również z perspektywy pupila, są dla nas priorytetem. Mamy nadzieję, że Linea Mare stanie się Państwa ulubionym miejscem wypoczynku. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
12.11.2025
K
Kazimierz, 46-55Rodzina

Podroz jesienna

4/5

Plusy: Wyposazenie ok posilki do akceptacji

Minusy: Basen ok natomiast sauny w tygodniu powinny byc czynne od rana. A pezynajmnie 1 rodzinna, standardem jest to w 5* hotelach a tu NIESTETY OSZCZEDNOSCI, A i Panie w recepcji sa humorzaste!!

Odpowiedź Hotelu:

Dziękujemy, Panie Kazimierzu za poświęcony czas i podzielenie się opinią na temat pobytu z rodziną. Cieszymy się, że pozytywnie ocenił Pan wyposażenie oraz posiłki. Jednocześnie, przykro nam słyszeć o Pana rozczarowaniu godzinami otwarcia saun. Pragniemy zapewnić, że Pana sugestia dotycząca dostępności saun w godzinach porannych zostanie przekazana do analizy w celu doskonalenia standardu obsługi. Dziękuję także za zwrócenie uwagi na postawę personelu Recepcji. Jest mi niezmiernie przykro z powodu doświadczonego dyskomfortu. Zapewniam, że Pańska uwaga zostanie przekazana Kierownikowi Działu, abyśmy mogli zadbać o najwyższy poziom profesjonalizmu i uprzejmości. Mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności, zechce Pan ponownie nas odwiedzić, byśmy mogli zaprezentować pełnię naszych możliwości. Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
29.10.2025
P
Paulina, 46-55Para

Relaks poza sezonem

5/5

Plusy: Ładny pokój z balkonem z bogatym wyposażeniem, bardzo miła obsługa, różnorodność jedzenia, woucher urodzinowy, blisko morze i piękna plaża

Minusy: Jak dla mnie zbyt twardy materac

Bardzo miła obsługa

Odpowiedź Hotelu:

Serdecznie dziękujemy za tak pozytywną i szczegółową opinię! Ogromnie cieszy nas fakt, że doceniła Pani ładny pokój z balkonem, bogate wyposażenie, różnorodność jedzenia oraz uprzejmość naszej obsługi. Jesteśmy dumni z naszej bliskości do morza i pięknej plaży, a Państwa zadowolenie w tak ważnym czasie, jakim są urodziny, jest dla nas największą nagrodą. Mamy nadzieję, że zechce nas Pani ponownie odwiedzić! Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
26.10.2025
T
Tadeusz, 56+Rodzina

Super pobyt

5/5

Plusy: dobra lokalizacja miła obsługa świetne jedzenie

Minusy: Z małych minusów brak łyżeczek w restauracjioraz wąskie przejścia pomiędzy stolikami

Odpowiedź Hotelu:

Dziękujemy za Pana opinię i docenienie lokalizacji, miłej obsługi oraz świetnego jedzenia. Cieszymy się, że te kluczowe aspekty spełniły Państwa oczekiwania. Jednocześnie, bardzo dziękujemy za zwrócenie uwagi na te małe niedogodności, jakimi są brak łyżeczek oraz wąskie przejścia między stolikami w restauracji. Przepraszamy za ten dyskomfort. Przekażemy Pana spostrzeżenia Kierownictwu Działu Gastronomii. Pańska uwaga jest dla nas cenną wskazówką do doskonalenia standardu obsługi i usprawnienia organizacji pracy. Mamy nadzieję, że zechce nas Pan w przyszłości ponownie odwiedzić! Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
23.10.2025
M
Marta, 36-45Rodzina

Odpoczynek

5/5

Hotel mały kameralny, bardzo duże pokoje ,obsługa pomocna ,śniadania bardzo dobre,

Szybko i sprawnie

Odpowiedź Hotelu:

Dziękujemy serdecznie za tak miłe słowa! Cieszymy się, że postrzega Pani Linea Mare jako kameralne miejsce i docenia duże pokoje oraz pomocną obsługę. Państwa zadowolenie, a w szczególności pozytywna ocena naszych bardzo dobrych śniadań, jest dla nas ogromną satysfakcją. Mamy nadzieję, że Linea Mare na stałe zapisze się w pamięci Państwa rodziny jako idealne miejsce do wypoczynku. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
20.10.2025
L
Leszek, 56+

Wyjazd ze znajomymi

5/5

20.10.2025
P
Piotr, 36-45Para

5/5

20.10.2025
A
Andrzej, 56+Para

Jesień z morską bryzą

5/5

Komfortowy hotel w spokojnej okolicy w sercu sosnowego lasu w bliskości Szerokiej plaży i szumiących fal Bałtyku. Pyszne jedzenie.

Odpowiedź Hotelu:

Serdecznie dziękujemy, Panie Andrzeju, za poświęcenie czasu na podzielenie się swoimi pozytywnymi wrażeniami. Niezmiernie cieszy nas, że docenił Pan lokalizację Linea Mare – starannie dobraną, aby łączyć komfort hotelu z bliskością natury: ciszą sosnowego lasu i szumem Bałtyku. Mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność gościć Pana ponownie, aby zaoferować kolejny komfortowy i relaksujący pobyt. Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
18.10.2025
D
Darek, 46-55Para

Z ZONĄ

5/5

Super
16.10.2025
M
Marcin, 46-55Znajomi

Weekend ze znajomymi

5/5

Ponownie odwiedziliśmy hotel i wszystko nam się podobało .
13.10.2025
A
AnonimowyRodzina

5/5

04.10.2025
J
Jarosław, 46-55Rodzina

Piękne momenty

5/5

Miła i kompetentna obsługa, hotel " pachnie nowością " . Przytulny pokój z widokiem na basen zewnętrzny - dla mnie idealnie.

Taką życzę sobie obsługę w każdym hotelu - kompetentna i dyskretna przy okazji.

Odpowiedź Hotelu:

Serdecznie dziękujemy, Panie Jarosławie, za tak miłe słowa i najwyższą ocenę! Cieszy nas niezmiernie, że docenił Pan profesjonalizm i dyskrecję naszej obsługi. Jesteśmy również zadowoleni, że widok na basen zewnętrzny z przytulnego pokoju spełnił Państwa oczekiwania. Państwa opinia to dla nas motywacja do dalszego doskonalenia standardu obsługi. Mamy nadzieję gościć Państwa rodzinę w Linea Mare ponownie! Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
29.09.2025
B
Bolesław, 56+Para

Weekendowy Odpoczynek

5/5

Plusy: Super Hotel

Minusy: brak

23.09.2025
e
elżbieta, 56+Rodzina

warto powtórzyć

5/5

Plusy: wszystko było o,key

Minusy: nic

czułam się tam bardzo dobrze, dlatego jeszcze tam pojadę

Odpowiedź Hotelu:

Pani Elżbieto, serdecznie dziękujemy za tak entuzjastyczną opinię i najwyższą ocenę! Jesteśmy zaszczyceni, słysząc, że czuła się Pani u nas "bardzo dobrze" i że pobyt był dla Pani udany pod każdym względem. Państwa deklaracja chęci powrotu to dla nas najpiękniejszy komplement i potwierdzenie, że nasza praca zmierza w dobrym kierunku. Czekamy na Państwa kolejną wizytę w Linea Mare! Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
22.09.2025
D
Dorota , 36-45Inne

Super weekend

5/5

Super Hotel i rewelacyjna obsluga

Super Hotel i serwis Rewelacyjna obsługa.
22.09.2025
E
Eugeniusz, 56+Znajomi

Super

5/5

Plusy: Profesjonalne podejście, miła obsługa,super jedzenie

Minusy: Nic

22.09.2025
E
Eugenia, 56+Para

Kolejna podróż

5/5

Pobyt w hotelu przebiegał komfortowo. Wszystko dopięte na ostatni guzik.

Wspaniały hotel
19.09.2025
G
Grzegorz, 46-55Para

5/5

19.09.2025
B
Bożena, 56+Para

5/5

Wspaniały hotel przemiła pomocna obsługa wszystko czego można chcieć jest na miejscu basen zewnetrzny wewnętrzny pyszne urozmaicone jedzenie duże wygodne pokoje piękna okolica las morze wszystko na wyciągnięcie ręki.
13.09.2025
A
Andrzej

1/5

10.09.2025
K
Krzysztof, 56+Rodzina

Męska przygoda

4/5

Plusy: Bycie razem z synem i wnukiem

Minusy: trochę pogoda nie dopisała ale ogólnie ok

to jest to dla rodzin z dziecmi
01.09.2025
D
DAMIAN, 36-45Para

WYJAZD DO HOTELU LINEA MARE POBIEROWO

1/5

Plusy: PODOBAL MI SIE TYLKO DUZY TELEWIZOR W POKOJU I BASEN ZEWNETRZNY

Minusy: PRZEDEWSZYSTKIM ZMIANA KADRY BARU TEGO HOTELU . DWA DNI Z RZEDU BYLEM SWIADKIEM KŁUTNI BARMANOW. OFERTA MENU BARU NIE DOSTEPNA I TLUMACZENIA ZE NIE MA OWOCOW . PIERWSZY DZIEN POBYTU PO SPRAWDZENIU POKOJU OKAZALO SIE ZE MOJ SZLAFROK JEST PORWANY . A W RECEPCJI TLUMACZA SIE ZE TO WINA PRALNI I TAKIE IM PRZYWOZA . I ZE MI WYMIENIA . CODZIENNIE PROSZENIE SIE O ZMIANE RECZNIKOW W POKOJU I SERWIS SPRZATAJACY TYPU WYMIANA WODY ZMIANA WORKOW W SMIETNIKU CHOCIAZ BYLO TO W ZAPLACONEJ OFERCIE . JEDZENIE SNIADANIA I OBIDOKOLACJE BARDZO SLABE MALA ILOSC I ROZNORODNOSC . BARDZO SLABA JAKOSC . SZCZERZE BYLEM W 3 GWIAZDKOWYCH HOTELACH I LIEPIEJ MNIE TRAKTOWANO . KELNERZY PRZY OBIADO KOLACJI I SNIADANIACH TRAGICZNI ZRZUCAJA WSZYSTKO OKRUCHY BRUD ZE STOŁÓW NA ZIEMIE . NIKT TEGO ODRAZU NIE SPRZATA . POPROSTU JAK NAJTANSZYM KOSZTEM . ROWNIEZ BYLEM SWIADKIEM SYTUACJI GDY PANI KELNERKA PODCZAS SNIADANIA PODESZLA DO PANA OBOK MOJEGO STOLIKA I W SPOSOB OSOBY BEZ WYCHOWANIA ZAPYTALA SIE CZY SKONCZYL PAN KONSUMOWANIE . ???? NIE WIEM CO TO MIALO ZNACZYC . POCZYM TEN PAN WSTAL NIC NIE POWIEDZIAL BO RACZEJ BYL ZNIESMACZONY I WYSZEDL . SZOK POPROSTU SZOK . PROPONUJE I WNIOSKUJE O ZABRANIE TEMU OBIEKTOWI 5 GWIAZDEK BO NAPRAWDE TO CO PRZEZYLEM I TO CO WIDZIALEM TO BYLA MASAKRA RACZEJ HOTEL 2 GWIAZDKOWY !!!!! NIGDY JUZ TAM NIE POJADE I BEDE ODRADZAC TO ZNAJOMYM ZNAM OBIEKTY O 1000 ZL TANSZE ZA 3 NOCE I O NIEBO LEPSZE PODEJSCIE DO GOSCI .

BRAK ZORGANIZOWANIA CIAGLE PROSZENIE SIE O WSZYSTKO ZMIANE RECZNIKOW ITD . KŁÓTNIE BARMANOW . KELNERZY PONIZEJ OCENY . JEDYNE CO TO POKOJ W MIARE OPTYMALNY I DUZY TELEWIZOR JEDZENIE BARDZO SŁABE . NIE POLECAM WYKUPU OBIADO KOLACJI . NIC NIE WSKAZYWAŁO NA OBIEKT 5 GWIAZDKOWY . NIGDY JUŻ TAM NIE POJADĘ I NIKOMU TEGO OBIEKTU NIE POLECAM

Odpowiedź Hotelu:

Panie Damianie, dziękujemy za obszerną opinię i szczegółowy opis swojego pobytu. To dla nas bardzo ważne, że podzielił się Pan swoimi doświadczeniami - także tymi trudnymi. Jest nam przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań w zakresie obsługi housekeeping, restauracji i serwisu. Zależy nam, aby każdy Gość czuł się w Linea Mare komfortowo, dlatego wszystkie poruszone przez Pana kwestie - od organizacji pracy zespołu, przez jakość serwisu pokojowego, po standard obsługi w restauracji – zostały przekazane do odpowiednich działów oraz kierownictwa. Cieszymy się, że podjął się Pan tak dokładnego opisu, ponieważ daje nam to realną możliwość analizy i wyciągnięcia wniosków. Chociaż tym razem Pana pobyt nie był satysfakcjonujący, mamy nadzieję, że kiedyś da nam Pan jeszcze szansę, by pokazać nasz hotel z lepszej strony. Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
01.09.2025
M
Michał, 36-45Rodzina

Idealny hotel na rodzinny wypoczynek.

5/5

Plusy: W zasadzie ciężko dopatrzeć się minusów. Bardzo dobre śniadania i obiadokolacje. Fajny i duży basen wewnętrzny oraz zewnętrzny. Na basenach dostępne ręczniki. Animatorki (choć nie korzystaliśmy) aranżujące czas dzieciom dostępne praktycznie od śniadania. Pokój w sam raz dla 4-osobowej rodziny. Pokoje dość dobrze wytłumione.

Minusy: Sauny otwarte tylko do 21:00 - mogłyby być dostępne z 30-60min dłużej :) Brak klimatyzacji w pokoju - nam to nie przeszkadzało, ale może warto o tym wspomnieć.

Zameldowanie bardzo szybkie i proste. Obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna.
01.09.2025
K
Karolina, 46-55Rodzina

Na zakończenie wakacji

5/5

Plusy: Hotel położony w spokojnym miejscu blisko do morza. Obsługa bardzo miła i pomocna. Dostaliśmy pokój na parterze z wyjściem na basen zewnętrzny co było bardzo milym doświadczeniem. Śniadania i obiadokolacje bardzo dobre dla każdego coś pysznego się znajdzie. Basen wewnetrzny ok dobrze są ograniczenia godzinowe dla dzieci. Pokój dzienny z sypialnia idealny dla 3 osób. W pokoju czajnik herbata i kawa. Dużo miejsc parkingowych.

Minusy: Bardzo drogie wypożyczenie roweru 100zl dzien. Parę metrów dalej za 40zl- 50zl a na godzinę 10zl w hotelu 20zl.

Obsługa bardzo pomocna szybkie zakwaterowanie
01.09.2025
M
Mariusz, 56+Para

Wczasy

5/5

Plusy: Niska cena.

Minusy: Brak

31.08.2025
R
Robert, 36-45Rodzina

wakacje

4/5

przypomnienie przed wyjazdem informacja sms

hotel czysty śniadania i kolacje smaczne miła obsługa .minusy animacje osoby które prowadza animacje są tak jak by były tam za kare brak życia w sobie bardzo mały program animacji dla dzieci, w hotelach które maja 4 gwiazdki maja to lepiej zorganizowane sporo do poprawy ma ten hotel
31.08.2025
M
Magdalena, 46-55Rodzina

Wakacje z dzieckiem

5/5

Hotel na wakacje z dzieckiem jest godny polecenia. Nasz syn był zachwycony. Mimo swojej wybiórczości pokarmowej zawsze coś dla siebie znalazł, zarówno na śniadaniu jak i obiadokolacji, my też jesteśmy zadowoleni z posiłków.

Godny polecenia
22.08.2025
U
Ula, 36-45Rodzina

5/5

22.08.2025
S
Szymon, 26-35Rodzina

Hotel Linea Mare na wysokim poziomie

5/5

Plusy: Smaczne śniadania, dużo animacji dla dzieci, przyjazny personel, szeroka oferta!

Minusy: Brak, wszystko w porządku!

21.08.2025
M
MARTA, 46-55Rodzina

Rozczarowanie

3/5

Hotel rozczarował, nie zasługuje na 5 gwiazdek

Pokój DeLux z widokiem na śmietniki, codziennie wcześnie rano budziły nas hałasy śmieciarek. Obsługa pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedź Hotelu:

Dziękujemy Pani Marto za podzielenie się swoją opinią i szczegółowym opisem pobytu. Bardzo nam przykro, że pobyt w pokoju Deluxe nie spełnił oczekiwań i że hałasy z zewnątrz oraz wrażenia związane z obsługą wpłynęły negatywnie na komfort wypoczynku. Przekażemy te informacje do odpowiednich działów. Dziękujemy za poświęcony czas na pozostawienie opinii – wszystkie komentarze są dla nas cenną wskazówką przy analizie jakości świadczonych usług. Pozdrawiam serdecznie Amanda Samocka-Olejniczak Specjalistka ds. marketingu
20.08.2025
M
Malwina, 36-45Rodzina

5/5

20.08.2025
P
Paweł, 46-55Rodzina

Długi weekend

4/5

Plusy: Położenie obiektu

Minusy: Jakość posiłków i ogólny chaos na jadalni

Na plus zaangażowanie ratowników na basenach w swoją pracę
20.08.2025
J
Jolanta , 46-55Para

Wczasy

5/5

Plusy: Wszystko w porządku.

Minusy: Wszystko ok

Hotel bardzo komfortowy, można w nim dobrze wypocząć, super lokalizacja pośród sosnowego lasu, duże pokoje delux, bardzo dobre wyżywienie!!! Dwie rzeczy były bardzo uciążliwe:brak komfortu w czasie spożywania posiłku, ogromny tłok, krzyki dzieci, obsługa nie nadąża w przygotowaniu stolików dla następnych gości, Posiłek to jeden wielki stres. Drugim mankamentem jest pobieżne sprzątanie serwis ogranicza się do wymiany ręczników, uzupełniania wody , brud na lustrze nie przeszkadzał nikomu. Obsługa recepcji i jadalni bardzo życzliwa i uprzejma.
19.08.2025
M
Monika, 46-55Rodzina

Podróż z rodzinką

5/5

Hotel bardzo sympatyczny. Oferta dla rodzin z dziećmi.

Zalety: wielkość apartamentów, basen zewnętrzny i wewnętrzny, atrakcje dla dzieci. Minusy: brak zamkniętej wiaty rowerowej, logistyka podczas śniadań.
18.08.2025
M
MIROSŁAW, 56+Rodzina

5/5

10.08.2025
d
dariusz, 46-55Znajomi

super miejsce

5/5

Plusy: Hotel ok, pokoje czyste, obsługa bardzo miła dla mnie za dużo zwierząt ...

Minusy: za duzo zwierząt, szczególnie dużych

obsługa super nic do zarzucenia
09.08.2025
I
Iwona, 36-45Znajomi

WYJAZD RODZINNY

4/5

Plusy: MIŁO, CZYSTO, PRZYJEMNIE , CISZA

Minusy: DUŻO DZIECI I ZWIERZĄT

WZOROWO
08.08.2025
E
Ewelina , 36-45Rodzina

"Udany wypoczynek nad Bałtykiem"

5/5

Udało mi się znaleźć ofertę komfortowego hotelu w bardzo korzystnej cenie. Nie zawiodłam się. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyjazdu.

Fenomenalny zespół pracowników.
05.08.2025
r
ryszard, 56+Rodzina

5/5

30.07.2025
E
Ewelina, 36-45Rodzina

Babski długi weekend

5/5

29.07.2025
J
Jakub , 26-35Rodzina

Urlop rodzinny

5/5

Wszystko było jak należy. Świetny pobyt.

Hotel świetny. Jak dla dorosłych było wszystko Oki. Jedyne co to mały wybór jedzenie dla dzieci a także dorośli rzucający sie na pizzę. Fakt była pyszna, wiem bo kupowaliśmy sobie na posiadowki wieczorem.
28.07.2025
E
Ewa , 56+Rodzina

Super wakacje

5/5

Plusy: Piękny hotel blisko morza, duże pokoje , świetna kuchnia . Baseny zewnętrzny i wewnętrzny. Cudowne animacje dla dzieci. Wspaniała obsługa

Minusy: Płatność za parking zbyt wysoka cena

Gorąco polecam
27.07.2025
D
Donata, 56+Para

Wakacje

5/5

Wszystko super
23.07.2025
K
Kornelia, 26-35Rodzina

Super

4/5

Plusy: Ok

Minusy: Animacje dla dzieci - nic ciekawego Bardzo mało atrakcji dla dzieci, sala zabaw malutka bardziej dla rocznych dzidziusiów, na basenie brak małej chociaż zjeżdżalni jakiś sprzętów do psikania cokolwiek z motywem dla dzieci, plac zabaw malutki, można było chociaż zamek dmuchany dla dzieci rozstawić

Super hotel, ale bardziej dla dorosłych a nie dla dzieci a to duży minus jak dla nas. Animacje dla dzieci - nic ciekawego ! Bardzo mało atrakcji dla dzieci, sala zabaw malutka bardziej dla rocznych dzidziusiów, na basenie brak małej chociaż zjeżdżalni jakiś sprzętów do psikania cokolwiek z motywem dla dzieci, plac zabaw malutki…. można było chociaż zamek dmuchany dla dzieci rozstawić.. cokolwiek
23.07.2025
R
Radosław, 46-55Rodzina

Wypoczynek

5/5

Super hotel, czyste pokoje, fajne baseny, bardzo miła i uczynna obsługa ( szczególnie panie na recepcji).

Panie z recepcji miłe i uczynne.
20.07.2025
M
Marcin, 36-45

super

5/5

20.07.2025
Z
Zdzisaw, 56+Para

Rocznica ślubu

5/5

Plusy: Wspaniały hotel i obsługa

Minusy: Klimatyzacja

18.07.2025
J
Jerzy, 56+Para

5/5

Hotel godny polecenia miła i fachowa obsługa
03.07.2025
J
Justyna, 26-35Rodzina

Pierwszy raz nad Polskim morzem

5/5

28.06.2025

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Linea Mare Pobierowo to nowoczesny, luksusowy hotel położony w malowniczej miejscowości Pobierowo, zaledwie 300 metrów od Morza Bałtyckiego. Miejsce to zachwyca architekturą, wysmakowanym wnętrzem, licznymi udogodnieniami oraz nowoczesną elegancją. Na gości czeka m.in. rozbudowana strefa Spa & Wellness oraz moc atrakcji dla najmłodszych gości.
Do dyspozycji gości przygotowano w pełni wyposażone pokoje 2-osobowe oraz rodzinne, luksusowe apartamenty w innej części obiektu. Wszystkie posiadają balkon lub taras, łazienkę (z prysznicem, suszarką do włosów i kosmetykami), telewizor, zestaw do parzenia kawy lub herbaty oraz bezpłatny dostęp do Internetu Wi-Fi, a pokoje w części hotelowej dodatkowo wyposażono w klimatyzację, minibar i sejf.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Strefa Spa & Wellness: basen kryty w kształcie morskiej fali, wanny jacuzzi
- strefa saun: sauna sucha rytualna, przestronna sauna rodzinna, sauna infrared oraz łaźnia parowa
- podgrzewany, sezonowy basen zewnętrzny
- oferta zabiegów: zabiegi na ciało, twarz, pielęgnacyjne i relaksujące masaże (na miejscu również szeroka gama kosmetyków Dr Ireny Eris)
- siłownia
- wypożyczalnia rowerów oraz kijków do nordic walkingu
DLA NAJMŁODSZYCH
- wydzielona strefa dla najmłodszych z brodzikiem i wodnymi atrakcjami w strefie Spa & Wellness
- strefa dla dzieci w basenie zewnętrznym
- udogodnienia dla najmłodszych: łóżeczka dziecięce, krzesełka do karmienia oraz inne niezbędne akcesoria
- animacje prowadzone przez wykwalifikowanych animatorów (zgodnie z harmonogramem hotelu)
- plac zabaw
- pokój zabaw i Game room
- menu dla dzieci
JEDZENIE I PICIE
Restauracja à la carte Albero serwuje proste, włoskie, sprawdzone dania, tj.: pizza, makarony, sałatki, dania mięsne i rybne oraz dania dla dzieci. Uzupełnieniem oferty są klasyczne desery i dobre wina. Na miejscu działa ponadto Lobby Bar.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Parking dla rowerów
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój Delux PLUS

Pokój Delux PLUS

Luksusowy pokój z łóżkiem małżeńskim typu DBL lub łóżkiem podwójnym z możliwością rozdzielenia typu TWIN, rozkładaną sofą pełniącą funkcję dostawki oraz z w pełni wyposażoną łazienką; dodatkowe udogodnienia: szlafroki, kapcie, zestaw do prasowania, waga, biurko; pow.: 26-30 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Family Room

Family Room

Komfortowy apartament nieskategoryzowany, w innej części obiektu z salonem z rozkładaną sofą (która może pełnić rolę dostawki), oddzielną sypialnią z łóżkiem małżeńskim DBL lub podwójnym łóżkiem z możliwością rozdzielenia typu TWIN oraz w pełni wyposażoną łazienką. Pokój nie posiada klimatyzacji.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Pobierowo

Rowerem: dla wszystkich, którzy lubią nadmorskie wycieczki rowerowe w okolicy znajdują się dwa znakowane szlaki rowerowe gminy Rewal: „Letniskowy Szlak Pobierowa” oraz „Zachodni Szlak Łącznikowy”.

Imprezy: w sezonie odbywa się wiele imprez sportowych m. in. Windsurfing Euro Challenger, Bieg Śniadaniowy czy Run and Gun Streetball Tour – turniej koszykówki.

Na klifie: największą atrakcją oddalonego o ok. 4,5 km Trzęsacza są ruiny gotyckiego kościoła z przełomu XIV i XV w., który został zbudowany w odległości 2 km od morza, a dziś znajduje się na samym szczycie klifu. Do morza runęło już większość ścian – wciąż jednak można oglądać ostatnią z nich.

Trzebiatów: odległe o 25 km zabytkowe miasteczko przyciąga urokliwą starówką, gdzie można zobaczyć m.in. gotycki kościół mariacki, basztę kaszaną, mury obronne oraz unikalny obraz słonia na murze wykonany metodą sgrafitto.

Niechorze: zabytkowa latarnia morska z 1866 r. to jeden z najciekawszych i najpiękniejszych tego typu obiektów na polskim Wybrzeżu.

Dalsza okolica: w Międzyzdrojach obowiązkowo należy przespacerować się słynną Promenadą Gwiazd, zwiedzić molo oraz zajrzeć do Parku Zdrojowego. Z kolei wiekowy Kamień Pomorski kusi urokliwą starówką oraz licznymi zabytkami w stylu romańskim i gotyckim.


Lokalizacja

300 m od plaży
500 m od parku linowego
650 m od Magicznego Domku
650 m od oceanarium
1 km od centrum Pobierowa
1,7 km od papugarni
5 km od kortu tenisowego

card

HOTEL LINEA MARE POBIEROWO

DLACZEGO WARTO?
Linea Mare Pobierowo to nowoczesny, luksusowy hotel położony w malowniczej miejscowości Pobierowo, zaledwie 300 metrów od Morza Bałtyckiego. Miejsce to zachwyca architekturą, wysmakowanym wnętrzem, licznymi udogodnieniami oraz nowoczesną elegancją. Na gości czeka m.in. rozbudowana strefa Spa & Wellness oraz moc atrakcji dla najmłodszych gości.
Do dyspozycji gości przygotowano w pełni wyposażone pokoje 2-osobowe oraz rodzinne, luksusowe apartamenty w innej części obiektu. Wszystkie posiadają balkon lub taras, łazienkę (z prysznicem, suszarką do włosów i kosmetykami), telewizor, zestaw do parzenia kawy lub herbaty oraz bezpłatny dostęp do Internetu Wi-Fi, a pokoje w części hotelowej dodatkowo wyposażono w klimatyzację, minibar i sejf.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Strefa Spa & Wellness: basen kryty w kształcie morskiej fali, wanny jacuzzi
- strefa saun: sauna sucha rytualna, przestronna sauna rodzinna, sauna infrared oraz łaźnia parowa
- podgrzewany, sezonowy basen zewnętrzny
- oferta zabiegów: zabiegi na ciało, twarz, pielęgnacyjne i relaksujące masaże (na miejscu również szeroka gama kosmetyków Dr Ireny Eris)
- siłownia
- wypożyczalnia rowerów oraz kijków do nordic walkingu
DLA NAJMŁODSZYCH
- wydzielona strefa dla najmłodszych z brodzikiem i wodnymi atrakcjami w strefie Spa & Wellness
- strefa dla dzieci w basenie zewnętrznym
- udogodnienia dla najmłodszych: łóżeczka dziecięce, krzesełka do karmienia oraz inne niezbędne akcesoria
- animacje prowadzone przez wykwalifikowanych animatorów (zgodnie z harmonogramem hotelu)
- plac zabaw
- pokój zabaw i Game room
- menu dla dzieci
JEDZENIE I PICIE
Restauracja à la carte Albero serwuje proste, włoskie, sprawdzone dania, tj.: pizza, makarony, sałatki, dania mięsne i rybne oraz dania dla dzieci. Uzupełnieniem oferty są klasyczne desery i dobre wina. Na miejscu działa ponadto Lobby Bar.